søndag 18. oktober 2009

Bedre seint enn aldri

Jeg har kjøpt meg bil! Nissan patrol. Kjempegod plass til hundene. Bare å få tatt oppkjøringa nå!

Ute på tur i skogen hjemme. Rett etter jeg tok dette bilde jagde Donald opp et rådyr 5 meter foran meg. Targa så det også, men ble utrolig nok stående. Hun syntes sikkert det var skummelt, tøffe rottweileren min..

Innkalling over stokk og stein.


Flott dame!



Det tok litt tid før Targa ble trygg på parafinovnen.
Det har vel skjedd en del siden jeg skreiv her sist. Jeg har blandt annet gifta meg. På hundefronten har jeg og Targa vært på kantarellsøk kurs med Knut Pedersen. Det var artig å prøve noe nytt. Klikkertrenerutdannelsen er fullført, så nå er det bare å kaste seg på nytt trenerkurs til neste år. Men før det har vi pressa inn et lydighetskurs. Godt å ha noe å gjøre! Targa er en drøm å trene med om dagen, akkurat nå står hun ved siden av meg og tilbyr en haug med adferder, så jeg får vel komme meg opp av sofaen og trene litt hund!





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar